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생활/예술

필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재

by 트렌디한 일반 상식 2024. 5. 12.
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필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재
필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재
필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재
필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재
필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재
필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재
필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재
필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재

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필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재
필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재
필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재
필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재
필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재
필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재
필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재
필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재
필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재
필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재
필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재
필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재

 

필립 자닌(Philippe Janin), 프랑스, 화가, 1959-현재

예술적 재능은 어릴 때부터 이미 뚜렷이 드러났다. 건축학 공부를 시작했지만 1989년에 그림에만 전념하기 위해 Bonnieux로 이사했다.

 

그의 그림은 프로방스 풍경의 색상, 형태, 빛을 다루는 방식에서 거의 표현주의적인 느낌을 준다.  주로 팔레트 나이프를 사용하여 그림에 자발성을 더하고 밝은 색상을 사용하여 전체적인 효과를 높게 만든다.

 

그는 구조화, 정교화, 재료 적용, 색상 도입 과정에서 엄격한 기술적 지식을 사용하는 프로방스 영감의 구상 예술가입니다. 그 기본 원리는 기술의 숙달이 마음을 자유롭게 하고 가장 자연스럽고 감각적인 본능이 표현에서 자연스러운 역할을 달성하도록 하는 전제 조건이라는 것이다.

 

                                                                                                             About Him

 

Born in 1959

 

Completed his studies in Grenoble in getting her Architect diploma, then oscillates between its two passions before committing to painting in 1989. Therefore, and in 27 years, exposed continuously (oil on canvas, pastels, pastel, gouache, watercolor and oil on paper...) in over 30 galleries in France and abroad.

 

Reaching emotion. Provencal-inspired figurative painter, Philippe JANIN built his style combining rigorous requirements in the establishment, the drawing of the work, and the requirement technique in the application of materials and colored pastes. The principle is to master the technique to free the mind material obstacles and have that spontaneity and instinct in this more sensual they find their place and natural expression. Hence the primacy of work. Nothing intellectual in this research and it is simply reach emotion.


 

 

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